פורום טיפול בקנדידה, תזונה, תוספי מזון וצמחי מרפא של ענת טל

Title Art
הודעה עם תוכן; לחץ להצגת ההודעה בדף נפרד  שאלה מגולששליחת דוא"ל לכותב ההודעהרביב 08:42 19/05/15
שלום ענת
אני סובל מעצירות מדי פעם בפעם, וממש לא בא לי על משלשלים ותרופות. בחיפושים באינטרנט אחר מזור נתקלתי בטיפול שנקרא קולון הידרותרפיה, המוצע במכון לייף קלין.

הבנתי שמדובר בטיפול טבעי, מכיוון שהוא מבוסס על שטיפת המעי באמצעות מים מטוהרים. אשמח לשמוע את דעתך והאם שווה ללכת לטיפול שכזה. תודה
תגובה עם תוכן; לחץ להצגת ההודעה בדף נפרד   קולון הידרותרפיה (חוקן)ענת טל 12:51 19/05/15

שלום רביב,

מעבר לזה שעצירות זאת פשוט תופעה מציקה ולא נעימה, יעילות פינוי הפסולת מהגוף משפיעה על כל תפקוד הגוף ועל ההרגשה הכללית, ולכן דורשת התייחסות וטיפול.

לעצירות בהחלט יש פתרונות. מקורם בתזונה ובאורח החיים הבריא.

אם יש עצירות נקודתית ממושכת של שבוע או יותר, אז אולי הייתי ממליצה על טיפול של חוקן על מנת לפתור את הבעיה בצורה מהירה ("כיבוי שריפות"). אבל כאן לא הייתי מפסיקה את הטיפול. יש צורך להמשיך ולאבחן ממה נגרמת העצירות ולטפל בצורה יסודית על מנת שלא תחזור על עצמה. חוקנים שחוזרים על עצמם שוב ושוב הם אגרסיבים מדי לדעתי, אינם פותרים את הבעיה מיסודה, ומהם הייתי ממליצה להימנע.

דבר נוסף שעליו אני ממליצה הוא שימוש בצמחי מרפא משלשלים שאינם ממכרים. ישנם צמחי מרפא עדינים שיכולים לעזור לטפל בעצירות במקביל לשינוי התזונתי, והיתרון שלהם הוא שלגוף לא נוצרת תלות בהם וניתן להשתמש בהם למשך זמן קצר ובצורה ממוקדת.

 

ענת טל

נטורופתית N.D