הרצאות מבוקשות
טיפול טבעי במחלות
קנדידה
הסודות של ענת
ניקוי רעלים
ד"ר אמא
מה יש לאכול

הסודות של ענת

מי מפחד משפעת?

 

 

כבר התחיל להיות קריר ומרגישים את החורף מתקרב. עבור חלק מהאנשים חורף=מחלות. אם גם לכם יש נטייה לחלות הרבה כשקר אז הכתבה הבאה היא עבורכם.

 

איזה תוספים צריך לקחת כדי לא לחלות בחורף? זאת שאלה ששואלים אותי הרבה.

 

נתחיל בחדשות הרעות. אני לא מכירה אף תוסף שאם נוטלים אותו אז הוא מגן מפני מחלות. הסיבה לכך היא שבריאות ותפקוד מערכת החיסון מושפעים מהרבה גורמים, וזאת גם הסיבה לזה שיש לי גם חדשות טובות!

הבריאות מושפעת מהרבה גורמים ועל רובם אנחנו יכולים להשפיע בצורה משמעותית.

 

תכל'ס. מה באמת יכול לעזור לנו להימנע ממחלות?

 

אנחנו יכולים לעשות כל כך הרבה דברים כדי להתחזק, אבל היום אני רוצה לדבר על אחד ההרגלים החשובים ביותר:

 

שינה, שינה, שינה.

 

למה 3 פעמים? לא מספיק לכתוב שינה פעם אחת???

 

לא!

 

שינה זה חינם, זה נגיש, פשוט ובנאלי כל כך שיש לנו נטייה להתעלם מההשפעות שלה.

אנשים מוכנים להשקיע אלפי שקלים בתרופות לפני שישקיעו בשינה טובה. מחקרים מצאו שאנשים עם חסך בשינה חולים יותר, וסובלים יותר מהשמנת יתר, מחלות לב, כולסטרול גבוה ודלקתיות.

 

בזמן השינה כשהגוף נח, יש הזדמנות למערכת החיסונית לתקן, להתחדש ולהתחזק. ככל שהשינה תהיה איכותית יותר ומספקת, כך מערכת החיסון תתפקד יותר טוב. היא קריטית לבריאות הפיזית ולא פחות חשוב גם לבריאות הנפשית.

 

אחרי שילדתי את הבן הבכור שלי, נדב (היום בן 8), אני, בעלי וגם הקטנצ'יק חלינו כל חודש! לפני הלידה לא נדבקנו באף מחלה כמה שנים! היינו הורים צעירים וחשבנו שסך הכל זה נורמלי שתינוק חולה הרבה ולא ישן בלילה (ומתעורר כל שעה!). לקח לנו כמה חודשים לגלות שזה לא חייב להיות ככה. כשנדב היה בן שנה וחודש החלטנו להפגש עם יועצת שינה. תוך כמה ימים כבר התחלנו לישון לילות רצופים ובמשך שנה שלמה אף אחד לא חלה בבית. רק אז הבנתי עד כמה השינה חשובה. מאז הגיעו אליי לטיפול הרבה אימהות עם אותו סיפור בדיוק, כל מה שהיה חסר להן כדי להבריא הוא רק כמה שעות של שינה טובה בכל לילה.

 

נסו להירגע לפני שעת השינה, לכבות אורות, לא לאכול ארוחה כבדה בארוחת ערב, להקפיד על חדר שינה נקי ופשוט ללכת לישון מוקדם יותר אם אין לכם מספיק שעות שינה.

אם יש קושי בהירדמות, שינה לא עמוקה או מתח ומחשבות שמשפיעים, אפשר לטפל בזה. יש תזונה שמשפיעה לטובה על השינה וצמחי מרפא (שנחקרו) שעוזרים להירדם ולשקוע בשינה טובה, ללא חומרים ממכרים. אם זה רלוונטי עבורכם, צרו אתי קשר.

 

מה עוד אפשר לעשות כדי להימנע ממחלות בחורף?

 

תמשיכו לעקוב, מבטיחה לא לשמור סודות 

 

ענת טל -נטורופתית

 

 

אהבתם? שתפו עם חברים
מעוניינים לקבל עדכונים על החדש באתר? לחצו LIKE בעמוד הרשמי של "הסודות של ענת" או הירשמו לניוזלטר באתר

יש לך שאלה?

הסודות של ענת

אני מבטיחה לא לשמור סודות, ולעדכן תמיד על כל מה שלא תמיד יספרו לנו בנוגע לבריאות שלנו ובעיקר על איך לשמור עליה. מלאו כאן שם ואי מייל ותתחילו לקבל ממני את כל הסודות